padnięte pompowtryski?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zubit
    Classic
    • 2007
    • 24

    padnięte pompowtryski?

    Witam,
    mam duży problem z centralnym zamkiem. Otóż gdy otwieram samochód kluczykiem (innej możliwości nie mam ) od strony kierowcy, otwierają się wszystkie drzwi. Niestety, zamknąć już nie mogę, gdyż zamykają się tylko drzwi od strony kierowcy.

    Gdy otwieram drzwi od strony pasażera, otwierają się wszystkie... oprócz drzwi od strony kierowcy. Tu również nie da się wszystkich zamknąć.

    Otwieranie i zamykanie szyb z kluczyka działa. Od czasu, od kiedy są problemy z centralnym, również zepsuło sie światełko. Cały czas się świeci, niezależnie od zamkniętego zamka, więc muszę mieć je cały czas wyłączone przyciskiem.

    Czy ktos miał podobne problemy i jaka jest diagnoza czy przyczyna? Boję się, że gdy usłyszę koszt naprawy to zemdleję...

    [ Dodano: Pon 23 Sie, 10 10:23 ]
    ... i żeby tak prosto nie było, wczoraj zamek dostał bzika i sam sie otwieral. Caly czas sie probowal otworzyc, choc byl juz otwarty. Wyciągnąłem bezpiecznik od zamka (nr 6) no i... zamek dziala nadal.

    [ Dodano: Pon 23 Sie, 10 17:16 ]
    Kolejna obserwacja... zgodnie ze znaleziskami z internetu, bezpiecznik numer 6 powinien odpowiadać za centralny zamek, gdy go wyciągnąłem, przestały działac elektryczne szyby

    [ Dodano: Pon 23 Sie, 10 17:57 ]
    wyciagnalem tez 14, bo wg "naprawiam sam" to tez moze byc bezpiecznik centralnego, ale rowniez nic z tego...
  • pleban
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 580

    #2
    padnięte pompowtryski?

    Problem z zapalaniem auta, zarówno przy mrozie, jak i bez niego
    Muszę dotykać delikatnie gazu w momencie przekręcania stacyjni, inaczej odpala strasznie długo
    Ostatnio po podłaczeniu VAGa u znajomego elektryka wyszło, że wskazania z pompek znacznie się od siebie różnią (gr 13)

    Czy regeneracja cokolwiek daje?
    Pewnie kosztuje niemało, obawiam się, czy regeneracja nie jest tylko odsunięciem wymiany na nowy w czasie

    Znacie jakoś profesjonalny warsztat w 3mieście zajmujący się tym?

    Warsztat w Gdyni przy Zakopiańskiej, który jest polecany na wszelkich możliwych forach robi wtryski, ale nie pompowtryski ;(
    była O1 1,6 102 KM
    była O1 1,9 TDI 90 KM
    była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
    był Citroen Berlingo 1,6 HDI
    jest Ford Tourneo Courier

    Komentarz

    • kruchy1978
      Classic
      • 2009
      • 32

      #3
      Dzisiaj robilem test, mam podobne wartości, ale już nie mam żadnych problemów ( miałem zdławione auto, ale okazało się, że pasek się wyciągnął i wystarczyło przestawić koło wałka rozrządu ). Słyszałem od gościa z warsztatu, że można pompki regulować, gdyby co, polecam warsztat w Rumi na Górskiej 9. Panowie poważnie podchodzą do tematu, specjalizują się w Skodzinach i mało kasują

      Komentarz

      • pleban
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 580

        #4
        sam z niego korzystam, ale tam to bardziej mechanika w stylu przeglądy, wymiana klocków, filtrów, świec...

        Pompki trzeba robić u ludzi, którzy się w tym specjalizują :|
        była O1 1,6 102 KM
        była O1 1,9 TDI 90 KM
        była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
        był Citroen Berlingo 1,6 HDI
        jest Ford Tourneo Courier

        Komentarz

        • kruchy1978
          Classic
          • 2009
          • 32

          #5
          Zgadza się, jeśli chcesz regenrować, to zapewne nie u nich, nie mają do tego warunków, ale regulację są w stanie przeprowadzić, chyba że masz inne doświadczenia z tym warsztatem. A takie podstawowe pytanko zadam, często się o tym zapomina, świeczki sprawdzałeś? Ja ostatnio przy -20 miałem problem z odpaleniem, dopiero za 4, 5 razem odpalał - wszystkie 4 były przepalone. -)

          Komentarz

          • pleban
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 580

            #6
            świeczki działają dopiero na mrozie
            Mi nie odpalał prawidłowo i na jesień przy +10 st
            Świeczki miałem 2 wywalone - zmieniłem komplet
            Zmieniłem również filtr paliwa, przy przeglądzie komplet filtrów, olej Motul, aku OK

            Jakoś mam przeczucie, że będą padnięte pompki
            była O1 1,6 102 KM
            była O1 1,9 TDI 90 KM
            była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
            był Citroen Berlingo 1,6 HDI
            jest Ford Tourneo Courier

            Komentarz

            • kruchy1978
              Classic
              • 2009
              • 32

              #7
              A byłeś z tym problemem u gości z Rumi? Ja szukałem pomocy u wielu fachowców w 3mieście, nie wspominając autoryzowanych serwisów, nikt mi nie był w stanie pomóc. Sprawdzali, zmieniali, przekładali i nic. Dopiero Oni wpadli, przestawili rozrząd i u mnie problem zniknął. Może warto spróbować? Mnie przekonali. Cóż, 3mam kciuki!!!

              Komentarz

              • pleban
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 580

                #8
                dziwne.... u mnie źle ustawiony rozrząd serwis aut znalazł bezproblemowo

                mniejsza z tym, nie ma co rozmywać tematu, zastanawiam się właśnie gdzie mogę sam uderzyć do naprawy pompek
                była O1 1,6 102 KM
                była O1 1,9 TDI 90 KM
                była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                jest Ford Tourneo Courier

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  pleban, na początek proponuje zamienić miejscami pompkę z pierwszego cylindra z np. tą z trzeciego. Jeśli ta wartość którą widać na skanie na pierwszym cylindrze pójdzie za pompką wtedy masz 100% pewności że wina leży po jej stronie. Pamiętaj tylko żeby za każdym wyjęciem pompki wymieniany były uszczelnienia.

                  Jak wiadomo, korekcje pokazują pracę całego cylindra więc warto zrobić to co napisałem wyżej
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • blach9
                    Drive
                    • 2010
                    • 45

                    #10
                    zamiast naprawy/regenaracji polecam zakupic komplet uzywek, mozna dostac juz w cenie kilkuset pln/sztuka

                    Komentarz

                    • pleban
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 580

                      #11
                      zastanawiam się nad tymi używkami
                      Jakiś czas temu jeden znajomy najpierw regenerował (szybko padły), później kupił używki (znowu problemy po 25-30 tys), a na koniec kupił nówka sztuka
                      Drogo jak diabli, ale byłoby taniej gdyby kupił je od razu
                      Znalazłęm w Gdańsku jakąś firmę PEZAL z Miałkiego Szlaku co się podobno profesjonalnie zajmuje pompowtryskami, ale komentarze mnie odrzuciły
                      była O1 1,6 102 KM
                      była O1 1,9 TDI 90 KM
                      była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                      był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                      jest Ford Tourneo Courier

                      Komentarz

                      • piotrekpruszcz
                        Ambiente
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 122

                        #12
                        PEZAL (teraz ze Stogów przenieśli siedzibę naprzeciwko Zdunka) to zależy jak im się chce raz zrobią dobrze a raz nie, dają gwarancję więc może warto spróbować i w końcu jest to serwis BOSH-a.
                        Z drugiej strony kolega, który jest serwisantem dziadowskiej marki jaką jest Renault w/w firmy nie poleca.

                        Komentarz

                        • pleban
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 580

                          #13
                          wszyscy polecają Gdynię (zakopiańska)
                          Szkoda, że robią wtryski, ale nie pompowtryski ;-(
                          była O1 1,6 102 KM
                          była O1 1,9 TDI 90 KM
                          była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                          był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                          jest Ford Tourneo Courier

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Najpierw zamien miejscami, potem bedziesz wymienial. Rownie dobrze moze byc dziura w tloku albo korba ugieta :roll:
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • pleban
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 580

                              #15
                              sam nie wymienię, ale na logikę tak właśnie będzie trzeba zrobić

                              Umówiłem się do tune-up w Gdańsku i w tej kolejności będziemy się "bawić"
                              była O1 1,6 102 KM
                              była O1 1,9 TDI 90 KM
                              była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                              był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                              jest Ford Tourneo Courier

                              Komentarz

                              • ZYBI68
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 697
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez piotrekpruszcz
                                PEZAL (teraz ze Stogów przenieśli siedzibę naprzeciwko Zdunka) to zależy jak im się chce raz zrobią dobrze a raz nie, dają gwarancję więc może warto spróbować i w końcu jest to serwis BOSH-a.
                                Z drugiej strony kolega, który jest serwisantem dziadowskiej marki jaką jest Renault w/w firmy nie poleca.
                                Omijaj PEZAL szerokim łukiem bardzo dobra rada.
                                Na Olszynce jest diesel servis facet jest dobry ale i terminy oczekiwania są długie.
                                Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                                Komentarz

                                • pleban
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 580

                                  #17
                                  dzięki, już kilku znajomych powiedziało mi to samo

                                  [ Dodano: Wto 16 Mar, 10 18:33 ]
                                  Skoro zawracałem Wam głowę problemem z wtryskami napiszę jak się skończył (póki co)

                                  Pojechałem do Tune-up w Gdańsku, gdzie Robert podmienił mi miejscami wtryski zakładając jednocześnie nowe uszczelnienie

                                  Silnik zaczął chodzić jak nowo narodzony, stąd wniosek, że problem był albo we wtrysku (jakoś się zawiesił) albo w uszczelnieniu. Szczęśliwie na 100% można było wyeliminować uszkodzony tłok czy wygiętą korbę.

                                  Tak więc jeżdżę i czekam czy problem wróci, a raczej mam nadzieję że nie wróci
                                  była O1 1,6 102 KM
                                  była O1 1,9 TDI 90 KM
                                  była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                                  był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                                  jest Ford Tourneo Courier

                                  Komentarz

                                  Pracuję...